در عشق گلچین می کنم.......

هرچه دعا کردم نشد ،

شاید کسی آمین نگفت

حالا تقاضای دلی سرشار از آمین می کنم

نه اسب ،

نه باران ،

نه مرد. . . ،

تنهایم و این دائمی ست

اسب حقیقت را خودم با این نشان زین می کنم

یا می برم یا باز هم ،

نقش شکستی تلخ را در خاطرات سرخ خود

، با رنج آذین می کنم حالا نه تو مال منی ،

نه خواستی سهمت شوم این مشکل من بود و هست ،

در عشق گلچین می کنم



نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت21:19---15 آبان 1390
ما شقايق هاي باران خورده ايم
سيلي ناحق فراوان خورده ايم

ساقه احساسمان خشكيده است
زخم ها از تيغ و طوفان خورده ايم

تا چه بوده تاكنون تقصيرمان
تا چه باشد بعد از اين تقديرمان


خیلی خیلی قشنگ بود اما غمگین.


meisam
ساعت4:13---13 آبان 1390
jedan jenset az barone?

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 12 / 8 / 1390برچسب:, |